Follow RudiVP on Twitter

woensdag 3 augustus 2011

Prioriteiten

Regelmatige volgers van dit sympathieke blog weten het natuurlijk al lang. De emigratie naar Wirdum is een feit per 6 augustus 2011. Op die dag rijdt er een bonte stoet automobielen van Maarssen naar de provincie Groningen.

De naderende verhuisdag kan het best worden vergeleken met mij op de finishlijn van de 100 meter sprint, terwijl ik Usain Bolt op mij af zie denderen. En de kenners onder u weten dat deze gazelle het vooral van zijn laatste meters moet hebben.

Vandaar dat dit blog enige tijd uit de lucht is. De prioriteiten worden tijdelijk verlegd. Maar zodra ik het gebrek aan glasvezel in Wirdum heb weten te omzeilen, meld ik mij weer. Met blogs over ons nieuwe dagelijks leven. Vanuit Wirdum, provincie Groningen.

2 opmerkingen:

  1. Succes met de verhuizing. Welkom in de provincie. Jullie hebben een mooi plekje uitgekozen.
    Hartelijke groet
    Sjoukje van der Veen @sjoukjevdveen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Sjoukje. We komen elkaar binnenkort vast ergens tegen.

    BeantwoordenVerwijderen