Follow RudiVP on Twitter

zaterdag 21 mei 2011

Gloeiende gloeiende...

Gloeiende gloeiende godverdegodver. Teringtyfus. Krijg de vinketering. Ben al mijn blogs kwijt. Mijn nijvere huisvlijt. Jullie weten wel, die blogs waar jullie nooit op reageerden. Jullie feitelijk geen reet interesseerde, en dat lieten jullie mij dan vervolgens ook niet even weten. Een berichtje in de trant van: leuk geprobeerd Ruud die blogjes, maar ga lekker ministecken had ik als waardevolle feedback ervaren. Maar niets van dat alles.

En hoewel doorzetten nu niet bepaald op mijn lijstje van competenties prijkt, wat dit betreft geef ik het niet op. Want er staat een hoop te gebeuren. Over twee maanden wordt ik geacht te verhuizen naar Wirdum. Wirdummerdraai om precies te zijn. Eén of ander gat in Groningen. Zo'n 220 km hogerop.

Nieuwe scholen, nieuwe buren, nieuwe winkels, nieuwe hobby's, nieuw werk, nieuwe gezinssamenstelling, nieuwe voetbalclub. Me dunkt. Of ik nu ga boeien of niet, ik ga door. Met verhuizen en bloggen. Want er valt genoeg te beleven de komende tijd. Ik hou jullie op de hoogte.

2 opmerkingen:

  1. Nou dat is mooi kut dan, als er nooit een reactie op kwam. Tja, ik volgde je toen nog niet en wist van het bestaan niet af. Maar zal het hierbij goed gaan maken, okay?

    @Wil67b heet ik op twitter en hier ben ik bekend als Zij weer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Rudi,
    Moet je even zeggen dat ik met veel plezier je blogs heb gelezen. Ga je zeker in mijn reader-lijst zetten. En over het PGB-gedoe: ik las het in de krant en moest direct aan jullie denken. Wat dat gaat worden.... ik hoop dat je vakantieplannetjes niet door (hoeven) gaan ;-))
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen